مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به مشخص بودن 240 جایگاه از سوی شهرداری برای تبلیغات کاندیداها این شهرستان، گفت: هزینه پاکسازی شهر بعد از پایان تبلیغات نامزدها حدود 500 تا 700 میلیون تومان است.
کد خبر: ۴۲۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ 14 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  فارس،علی‌رضا احمدی، اظهار داشت: احترام به حقوق دیگران یکی از شاخص‌های مهم رشد و بالندگی فردی و اجتماعی هر جامعه محسوب می‌شود.

مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه گفت: برخی از نامزدهای و طرفداران آن‌ها با زیرپا گذاشتن حقوق شهروندی و چسباندن پوستر و بنرهای تبلیغاتی خود در فضای‌های بصری، زیباسازی‌های شهر، درختان، مبلمان شهری و... از قاعده و قانون پا را فراتر گذاشته‌اند.

وی با اشاره به مشخص بودن 240 جایگاه از سوی شهرداری کرمانشاه برای نصب و اطلاع‌رسانی تبلیغات نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در سطح این شهرستان، اضافه کرد: برخی از طرفداران کاندیداها علاوه بر این نقاط مشخص شده در مکان‌های غیرمجاز که کسی راضی نیست پوسترهای تبلیغاتی را چسبانده‌اند.

امیری تصریح کرد: اصلی‌ترین کارکرد تبلیغات آگاهی و اطلاع‌رسانی به مردم است، اما این روزها این کارکرد تحت رقابت‌های خارج از عرف و قانون قرار گرفته است.

این مسؤول با تاکید بر پایبندی نامزدها به قانون و احترام به حقوق شهروندای، خاطرنشان کرد: عکس و فیلم از تمامی موارد تبلیغات خارج از قاعده و قانون کاندیداها تهیه و برای فرمانداری ارسال شده است.

امیری هزینه پاکسازی شهر بعد از پایان تبلیغات نامزدها را حدود 500 تا 700 میلیون تومان برآورد کرد و یادآور شد: زیباسازی شهر با استفاده از بیت‌المال و برای تمامی شهروندان ایجاد می‌شود، لذا کاندیداها در رزوهای باقیمانده از تبلیغات رعایت حقوق شهروندی و احترام به قانون را سرلوحه کار قرار دهند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار